Thursday, September 10, 2009

SAHABAT

Epul - Di antara sahabat aku yang paling rapat sejak 2003 sehingga kini. Sanggup bersusah payah jika aku memerlukan sebarang bantuan, susah senang sanggup bersama. Dah faham sangat dgn perwatakan masing2, tentang makan dan minum tidak pernah berkira. Sedia berkongsi apa saja cerita dan masalah. Aku dah anggap Epul ni cam adik beradik aku sendiri dan tak hairan kalau aku mengelarkannya AK. Atas dasar persahabatan yang ikhlas, menjadikan kami lebih rapat antara satu sama lain. Bekas penuntut UUM Sintok, Kedah bagi jurusan Pengurusan Perniagaan.

Manbass - Banyak membantu di dalam pengajian aku sebelum ini terutama untuk subjek BEL. Kini telahpun meninggalkan PNSB setelah hampir 10 tahun berkhidmat. Aku turut merasai satu kehilangan namun aku harus menghormati keputusannya. Sehingga kini kami masih tetap menghubungi antara satu sama lain. Berkelulusan A Level, BA (Hons) Accounting & Finance, UK.

- Ustaz, mempunyai sifat keperibadian yang tinggi. Sedia memberikan apajua pandangan dan boleh bertolak ansur dalam apa jua perkara. Orang pertama yang memberi semangat dan galakan kepada aku bagi meneruskan pengajian di Uitm, Shah Alam. Bekas penuntut Uitm Seri Iskandar, Cawangan Perak.


Zaidi - Sahabat yang boleh dibuat rujukan, penuntut PLK , Perancang Bandar dan Wilayah, Uitm Shah Alam. Seorang sahabat yang permurah. Ibubapa beliau merupakan keluarga angkat aku secara tidak langsung dan menjadikan rumah beliau sebagai persinggahan kedua bagi keluarga aku bila pulang ke Pedas/Sepri, Negeri Sembilan memandangkan keluarga angkat aku yang terdahulu kebetulan tinggal tidak jauh dari rumah keluarga beliau.

PERSAHABATAN ITU SEPERTI TANGAN DENGAN MATA. SAAT TANGAN
TERLUKA, MATA MENANGIS, SAAT MATA MENANGIS, TANGAN
MENGHAPUSKANNYA....

Sahabat2ku di Waktu Susah & Senang

Saiful Anwar b. Shahar (Epul)
Hazman b. Sallehuddin (Manbass)
Mohd Faizal b. Jahaya (Ustaz)
Norzhaidi b. Hamid (Zaidi)

No comments:

Post a Comment